کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317831 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت رسماً وجود آپدیت 21H1 برای ویندوز 10 را تأیید کرد

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت بالأخره به صورت رسمی وجود آپدیت 21H1 ویندوز 10 را تأیید کرد. این شرکت یکی دو سالی می شود که هر شش ماه یک بار به روزرسانی منتشر می کند اما به طرز عجیبی نسبت به این کاری که انجام می داده کاملاً سکوت اختیار کرده بود تا اینکه در یکی از انجمن های آنلاین خبر داد که آپدیتی که در بهار امسال برای ویندوز 10 منتشر می شود بسیار جزئی خواهد بود.

ویندوز ویندوز 10 ویندوز 10 ایکس مایکروسافت سیستم عامل

در پست وبلاگی نوشته شده، مایکروسافت به تغییرات جدیدی اشاره نکرده و لیست امکاناتی که همراه با این آپدیت عرضه شده اند نیز تقریباً مشابه چیزی است که پیش از این در نسخه 20H2 دیده بودیم. ضمن اینکه تمامی ملزومات و قوانینی که به ویندوز 10 ورژن 2004 مربوط می شدند برای 21H1 نیز کاربرد دارند.

البته دلیل اینکه تغییرات زیادی با 21H1 همراه نخواهد شد می تواند این باشد که مایکروسافت می خواهد در بهار آتی ویندوز 10 ایکس را عرضه کند و فعلاً اکثر تمرکزش را روی آن گذاشته است. آپدیت گسترده بعدی احتمالاً در فصل پاییز سال بعد منتشر شود ولی خودِ مایکروسافت هنوز در مورد آن صحبتی نکرده است. به هر حال، همین که کمپانی مالک ویندوز وجود 21H1 را تأیید کرده نشان می دهد این آپدیت تولید شده است.

از سال گذشته تا کنون، اخبار رسمی زیادی در مورد ویندوز 10 ایکس نشنیده ایم و فقط یک ماه قبل یک نسخه تقریباً نهایی شده از آن به دستمان رسید تا ببینیم ظاهرش چگونه است. با این حال، مایکروسافت این اتفاقات را نیز تأیید نکرده است. این شرکت تصمیم دارد تا کنفرانس ایگنایت را در اوایل ماه مارس برگزار کند بنابراین شاید در آنجا از برنامه های او بیشتر آگاه شویم.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48550 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/29 تعداد مشاهده: 2177
سافت گذر